Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagen före.

Nu sitter jag då inte här och laddar inför morgondagens resa mot solen i Florida. Jag sitter här och döds-skriver på mitt U-land som jag måste bli klar med innan vi åker eftersom det ska vara klart när jag kommer hem. Annars hade jag tänkt att ta en paus lite senare och börja packa. Det kanske är bra att ha med sig lite grejjer när man är borta i mer än 2 veckor i alla fall? Verkar ganska smart faktiskt.
Men whata shit e det jag skriver? Nu ska jag skriva om min grymt roliga dag istället, det är säkert inte alls mer intressant, men ändå. Vad har vi för val liksom?
Jaha, dagen började med sovmorgon, living the dream (på riktigt!) och sedan drog jag mig upp till skolan och hade syslöjd. Jag hade lite rädsla för att det skulle bli lika illa som igår, men som tur var så lyckades jag sno åt mig en ny maskin och tvingade Lena att vi inte skulle lotta ut dem. Efter slöjden är det Mat, falukorv betyder konstverk vid vårat bord och maria lyckades idag med den här kreationen.

Najs.. vad det nu e för något.

Efter konstlektionen var det Teknik, där vi gör snygga saker i aluminium. Jag gjorde idag en vagn. Ganska stolt, men jag tog tyvärr ingen bild. 
Sedan var det No - the storaste Kemi prov in the history of time. Det gick inte skit, men jag kan inte säga att det gick dåligt heller. Vi får hoppas på Vg, så att jag håller det resten av terminen. Direkt efter att man komemr ut ur (ursäkta språket) helvetes-salen så möts man av Fredriks jobigga ansikte. Man är alltid lättpåverkad, som trött, men det är en helt annan sak efter ett stort kemiprov. han komemr fram och säger flinandes. Vad är ni så sura åt då (ni = jag & annie). Annie säger Håll KÄFT och bankar en bok mot skåpet. Fredrik börjar gapskratta på sitt så otroligt störande vis och går efetr henne. Jag varnar honom att Annie kan vara agressiv efter ett Noprov  men han bara skrattar fult och går till henne.
'' Hah? Annie, var det jobbigt, hehehehhehehehhehihihihiihhihhihihih'  *dunkar henne i ryggen*
Annie svarar inte och går vidare, jag kastar ett papper till honom och säger att det här var det vi skulle kunna till provet, kanske i hopp om att han ska bli lite medlidsam.
'' HAHAHHAHAHAHhahehehehehehhaehaheahahhaehhaeheheaheh. pr..pro..proto..proton! hahah är det grekiska eller? Är det någon slags sifferkod eller? hah? hah? Emma? hahahhahaha, sluta va så sur då? HAHHAHAHHAHAHHAH  *slår sig mot benet av skratt*
Jag väljer det kloka valet att låta bli att sparka honom mellan benen och går vidare för det vanliga ''efter-noprov-surandet''. Han går bara efter och skrattar åt oss medans han tycker att det ska bli så kul att ha oss sedan. Jag försöker att ignorora. Svårt, men jag lyckas.
Matten efter det minns jag knappt något av och sedan var det den efterlängtade Svenska lektionen med muntra mobbarfredrik. Jag varken orkar, vill eller hinner skriva något om det, men sedan sprang jag ut ur klassrummet och dansade lite och firade att nu var det lov. För min del då.

Jag lovar att det kommer minst 1 inlägg till innan jag går och lägger mig ikväll. Imorgon drar jag mig upp tidigt och drar direkt till landvetter för att flyga flygplan i 12  timmar. jag komemr sakna alla så mycket.
STORA KRAMAR!

Postat av: annie

Asså emma jag ÄLSKAR att läsa din blogg :D

Asså du skriver så jävla perfekt!!

Jag minns varje dag jag har läst om :)

hahah spec denna dagen ;) jävla fredrik xD

pusspårej<3<3

2009-07-09 @ 18:14:27
Postat av: Olivia

HAHAHAHAHAHAHA!!!! asså fredrik, han är fan dum i huvet!! minns en gång när vi träffa han i kungsbacka, OCH ANNIE KRAMADE HONOM!!! äckel. hahahaha fan va grymt förklarat inlägg...

2011-01-28 @ 12:12:55
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-