Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bruno

Det finns en lärare, en som slår alla möjliga gränser och håll. Bruno heter han och jag vet inte om han slog i huvudet när han var liten eller vad han går på egentligen. Idag stod jag och pratade med Olivia, Johanna och Sofie när jag råkade slå mig själv i ögat av misstag.
Då började Olivia skratta (oväntat) och Bruno kommer fram från ingenstans.

Emma(till bruno): '' Hon skrattar åt mig '' *pekar på Olivia*
Bruno: '' Nej, hon skrattar åt mig. ''
tyst..
Bruno: '' Jag skrattar alltid åt mig själv, när jag står vid spegeln så skrattar jag så mycket att jag måste flytta på mig för att inte skratta ihjäl mig. ''
Emma: '' Okej? ''
Bruno: Vet ni, att om man tar en tvättbjörn och en skosula. Om man sätter fast skosulan med tipex på tvättbjörnens nos så fastnar den inte, fast om man tar kalasklister så fastnar den lite och då om björnen går ut och har ont i fötterna, ramar heter deras fötter, visste ni det? .. Jaja, om björnen får ont i ramarna så ställer den sig på nosen och hoppar frammåt, den har ju ändå en skosula där!
Alla som hört: .......... haha?
[bruno går iväg, visslandes]

Han har inte alla tomtar hemma, den filluren.

Postat av: ollifjoll

hahaha lilla lilla bruno, undra va hans mamma gjorde med han som liten x)

2009-03-23 @ 20:07:27
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Tttt

hahahaha normalt xD

2009-03-23 @ 21:55:30
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-