Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bengt har fått föräldrar!

(för er som inte vet vem bengt är så kolla in kategorin ''mina kreativa sidor'' så hittar du honom där någonstans)

Här ser ni ett par arbetande göbbar som tar vara på snön.
Härmed förklarar jag Astrid & Kurt, föräldrar till Bengt, Gifta.
You may now kiss the bride.

Okej, jag erkänner att jag inte gjorde så mycket av jobbet men jag satte dit Astrids näsa i alla fall. Och munnarna är helt min förtjänst! Och så var jag ju fotograf, på alla bilder förrutom denna ungefär. Så här är lite småbilder från den halvtimmen vi var ute:

Yes.
See you later krokodil.

Postat av: Tildaa

Haha tönt <3 hur många inlägg skriver du per dag? xD

2009-03-12 @ 22:14:22
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-