Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ÅÆØ

Hej svej
(men ingen leverpastej)

Man kan väl inte kalla mig sjuk precis. Bara extremt trött, ont i huvudet & ingen matlust. Jag behöver nog en dags vila efter de här 3 veckona jag inte har mått så jättebra.
Jag fick sova till halv 10 då min katt hoppade upp och anföll mina tår, men efter att jag hade lugnat ner henne & nästan somnat igen så kom pappa och väckte mig. Living the dream wooohooo.
Jaja, jag ska försöka ta det lugt idag så att jag kan vakna upp imorgon och må superb. Eller nåt.
Ha det gött, så hörs vi väl.♦

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-