Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

olivia hartman 16 år

jag hade inget bättre för mig så jag skrev en dikt.

olivia hartman din lille köttbulle

idag fyller du år och får en kram av skogsmulle

16 år har du levt nu

tänk då att skogsmulle är 148,12 år äldre än du

coolt att han har levt så lång tid

ta nu din bil och rid

rid ut på vägarna min vän

men glöm inte bältet sen

annars kommer farbror polis

tro mig han halkar på is

så kör ut på isen för där ramlar han bara

så vitt jag vet heter han inte sara

men han heter definitivt per

så se på honom lek och lär

en gång tog han en leksak från ica

hans mamma och han blev rika

på den värdelösa leksaken

som de sedan gav till maken

men han var död

så dom målade om den till röd

sedan gav dom den till dej

för du fyller år idag

grattis grattis (når som rimmar på idag)

för nu ska jag sova

men du måste lova

Att du gillar min dikt

för de känns som min plikt

att skriva något fint till dig idag

för att du fyller år idag (haha, samma ord)

olivia hartman ditt hår är grönt

men fortfarande lika skönt

som bommul eller sandpapper

papper? vi har inter papper sa jag ju, och jag var tapper

för ibland äter jag lök

då kommer det från mina öron rök

okej det var inte sant

men jag kan singla en slant

på att du är glad

för jag har aldrig skrivit en sån här lång dikt om blad

vänta den handlar om dej

för du är en underbar tjej

kram och puss på din födelsedag

gissa vem som har skrivkramp, jo jag..


Jeflar, de var lång. Grattis på födelsedagen.


Postat av: Olivia

asså jag dör xD du är bäst! <3 älskar dig såhääääääär mycket!!!

2009-06-29 @ 00:36:26
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag dah....jag älskar emma såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääiäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääiäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mkt <3<3<3<3<3<3

2009-07-02 @ 22:01:03
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-