Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

när jag hör din röst

Jag sitter här och hyperventilerar. För 5 timmar sedan så hade jag roligt med mina vänner och skrattade. För 4 timmar sedan så köpte jag en bok. När jag hörde din röst (new moon) och jag sitter nu här och tvingar mig själv att skriva ett inlägg. På 4 timmar har jag läst mer än 80 sidor och jag tror att jag tar livet av mig. Den ääär så sjukt bra. Den första boken, om jag kunde drömma (twilight), läste jag ut på 43 timmar. (där inräknat 3 nätter). Men jag kan verkligen inte släppa den här boken, den är så sjukt deprimerande bra att jag snart skriker högt. Det går inte att beskriva det här. Men håkan har gett mig en ganska bra rad som passar in.
Jag hatar att jag älskar dej och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.
Passar perfekt. Men herre gud, jag sitter och bölar för en bok, vad är det med mig, jag är helt hjärntvättad av det här. Jag måste slå mitt huvud i väggen för att jag ska kunna lyssna på vad någon säger, jag måste ha boken inom synhåll heeela tiden och direkt när jag vaknar på morgonen så är det första jag gör att sätta mig och läsa. Sån här har jag aldrig varit. Det hjälpte inte så speciellt mycket att efter 2 timmar av läsande i biblioteket så skulle jag och johanna ha pianoavslutning och var tvugna att släppa böckerna. Kommer man inte in där då och har precis lugnat ner sig när en tjej glider fram till pianot och börjar spela River flows in you? Jodå!
Varför inte strö lite salt i såren när vi ändå håller på? Hon spelade sjukt fint och både jag och johanna höll på att dra sönder stolarna vi satt på.
Herre gud, nu har jag inte tid att skriva, ni får info imorgon, eller nästa dag eller dagen efter det. men jag lover att uppdatera varje dag. Ett löfte som kommer bli svårt att hålla antar jag.
Nu mååste jag läsa, fast jag vill inte, fast jag vill, fast jag vill inte, fast jag vill..
åååhh.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-