Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

mindre än 8 timmar

Nu är det mindre än 8 timmar kvar till väckning.
Japp, du läste rätt, klockan 8 ska jag gå upp imorgon för att Jag, Johanna & Olivia ska dygna efter klassfesten så vi ska vara vakna så länge som möjligt, vi tänkte att det var lika bra att börja tidigt. Sålänge kan ni ju slå vad om vem som kommer somna först, haha. Ingen aning om när vi ses igen.
Jag kommer videofilma under dygnandet så det kommer kanske in här på bloggen sen då. Annars får jag bara hälsa alla 9b1are välkomna hem till Olivia imorgon klockan 18!

Missa inte!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-