Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hmm..

Nu har min mamma och min vän johanna tydligen dragit in mig i någon sorts cirkel jag inte kan hitta ut ur. Nu ska jag börja gå på friskis&svettis enligt dom, 2-3 gånger i veckan, för att jag sitter stilla för mycket. Nu när det är sommarlov och allt, men johanna och matilda har friskis-kort så jag får väl följa med den, för ingen chans att jag drar till friskis&svettis ensam..
Jag som tycker att jag har så grym kondition och hälsa.

om ni ursäktar mig så ska jag dra och göra en stor kopp oboy och sätta mig vid datorn där uppe istället, för den har en skönare stol.
See you soon brothers and sistrs.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-