Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hjälp..

i den här takten läser jag ut boken imorgon, det får inte hända.
underhåll mig så att jag inte går tillbaka.
find the will to stop.

Oj dom meningarna hjälpte verkligen mig att glömma, hjälp, jag är hjärntvättad. Jag dör, och jag dog ännu er när jag hittade den här bilden för ett par dagar sen.
Ååh. känns som om inläggen blir väldigt långa idag..

dräggelvarning..

Postat av: Maria

kinkey, nästan att ja dreglar lite när ja tittar på bilden :P <3

2009-06-15 @ 23:16:54
Postat av: Olivia

*slurp!

2009-06-15 @ 23:30:16
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-