Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

helt crazy

Haalliiiuuu.

Idag har det varit ganska crazy. Dagen börjde med So, .. varför minns jag aldrig den so-lektionen? Jag tror att vi pratade om något. Jaojao, sedan var det musik och Walk this way gruppe dredovisade. dvs Calle, Mårlid, Putte, Jocke & John. Grymma var dom! Haha, jag fick det inspelat men vet inte om jag vågar sätta upp den på youtube, och om jag inte vågar så kan jag tyvärr inte lägga in den här. Dohh.
 Dagen fortsatte med gympa, där vi dansade med Therese och Emelie. Det var ganska skoj får jag allt säga, att dansa e skojsigt.
Sedan var det pyttipanna, inte min personliga favorit direkt men dagen fortsatte ändå med spanska, där sara satt och skrev en massa ord som rimmade på oki. doki, loki, moki, soki, xoki, nokia osvosvosv. Svenska stod next på shemat och där så kunde inte våan grupp börja filma för  att våran våldtäktsman var på KM. det lilla peddot.
No lektionen var.... intressant.
Det började med att hassan petade på john med pekpinnen och det slutade med att jag hade tipex på knäna. där emellan så hände det endel saker, saker som lim på stolar och tejp på skorna, men det skulle självklart sluta med att jocke höll mig medans mårlind kletadetipex på mina knän. Dom e vita och det går inte bort! Darn you guys. Jag säger bara häääämnd, moahahaha. Lycka till att jag ska kunna slå ner dom men det ä värt ett försök.
Nu ska jag dricka upp min oboy och seda ska jag försöka få bort tipexen. Tror ni det går med nagellacksbortagningsmedel? (oj vilket långt ord..), annars får jag ta nacklafta.

önska mig lycka till...

det gååår inte booooooort..


Postat av: L

har du fått bort det ännu? x)

2009-06-01 @ 21:53:27
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-