Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hej alla som har saknat mej

och alla andra hjärtlösa fånar.
haha, nej men jag kommer vara djupt försjunken i min bok de närmaste dagarna så jag finns på mobilen troligtvis. Om jag inte svarar så är jag antagligen mitt inne i något underbart kapitel. *suck*

Johanna kom hit idag, efter ett misslyckat försök till att kontakta Olivia och fråga om vi kunda bada i poolen. Men det funka lika bra att äta glass och ha vattenkrig med johanna. *ler* 
Det slutade med värsta wet t-shirt contesten, men jag tog tyvärr inga bilder, hö hö hö. Jag kan ju bara säga att den som hade vattenslangen hade ganska stort övertag, hmm..
Jaja, vi ses väl när jag har lyckats slita mig från boken. 

Tjosan ♥ 

Postat av: Pirat pelle strikes back

jag skulle ha viljat se den där wet t-shirt contesten...

2009-06-15 @ 19:42:10
Postat av: Olivia

förlåååt

2009-06-15 @ 20:40:25
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Anonym

till Anonym: haha, de tror jag säkert..



Till Olivia: Du är förlåten ;) men du får finnas på mobilen, annas blir man ju orolig..

2009-06-15 @ 20:47:47
Postat av: Olivia

I promisssssee :D

2009-06-15 @ 21:46:02
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-