Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

här har ni en som lever livet

idag har det inte varit någon större förändring på vadjag brukar göra.
Imorse drog jag och johanna till Göteborg och shoppade loss. Jag fick köpt en klännng och lite annat hrmhrm. Mcdonalds var ju ett måste, som vanligt och utan att veta det så gick hela dagen där inne i nordstan. Så vi flydde med 15.47 tåget hem, men tåget var tvunget att stanna i kållered för signalfel och jag missade bussen hem. Men det gick en en halvtimma senare så jag tog den. Woho. Sedan åt jag grillat hemma, fixade glass och brummade iväg till Olivia, där jag är nu.
Jag gick in genom den öppna dörren och hälsade på zorro medans jag skrek HAAAAALLLLLEEEIIW men inget svar. Jag tänkte att hon var ute vid poolen så jag gick ett varv runt huset, ingen olivia. Jag gick in igen och lade glassen i frysen medans jag ropade på olivia.  Tillslut hittade jag henne liggandes  fosterställning på studsmattan och gjorde att halvmisslyckat försök till att skrämma henne.
Nu är Johanna här också och jag ska hoppa i poolen inann jag jag blir iputtad. Så jag drar nu och hoppar i, är det inte underbart med Sommarlov? Speiellt när de e såhär härligt väder!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-