Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

det kanske bara skulle kunna hända mig.

men jag hällde just ut världens största oboyglas över hela tangentbordet, men det verkar ha klarat sig med bara några yttre skador. Till exempel så fastnar mina fingrar på vissa av tangenterna pga kladdighet men jag får väll helt enkelt skylla mig själv som fåglarna i ice age skulle ha sagt.
Jag han tyvärr inte ta någonbild, så ni får nöja er med bilden i huvudet av mig när jag desperat försöker rädda ett par droppar av min dyrbara oboy utan att lyckas, och när jag tar upp musmattan som nästan ramlar sönder och är helt brun. Just nu hänger den där ute, så jag får nog leva ett tag utan musmatta.

Det börjar bli bildtorka här på blogge, inte bra, inte bra, jag får väl bjuda på lite bilder från ett väldigt ergnigt liseberg igår liet senare, men nu ska jag gå och hänga upp oboyhaddukarna innan någon hittar dem där nere..

Postat av: Louicce

Asså emma xD

du din jääävla oboy.

2009-06-13 @ 17:39:03
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Postat av: Olivia

de händer bara dig... haha

2009-06-13 @ 17:42:59
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-