Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

dagen efter

första dagen på sommarlovet, och vad hittar man på?
Jag och Johanna väcktes vig halv 12 av min just då extremt irriterande bror. Vi låg och skrattade åt allt möjligt tills vi orkade upp och åt frukost.
Sedan satt vi och läset upp roliga saker för varandra från olika tidningar och annat onödigt tills vi bestämde oss för att göra något annat. Och om man ska göra något annat så varför inte bara sätta sig och dreggla lite extra över Robert Pattinson?
Vi satte igång Harry Potter 4, där han spelar Cedric Diggory. Halleluhja.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske tar min första kopp Oboy under sommarlovet 2009. Jag borde egentligen räkna ihop hur många det blir, men troligtvis så är jag för lat..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-