Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

13.37!

Nu när jag har ätit frukost så antar jag att det inte finns någon anledning att inte åka hem till Olivia och bada. Jag hörde att de va uppe mestadels av natten där borta och själv satt jag och läste till 3 så vi kanske är ungefär på samma nivå idag. Någon gång får vi testa, alla 3, hur många timmar vi orkar vara uppe i sträck..
Det kommer att begövas mycket cola...
klockan e 13.37, elliiiiiiiiiiiiiiiiiiit!

Postat av: Mårlind

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEt ffs

L33T

L33T

2009-06-25 @ 14:14:58
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-