Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

vi ser ljuset!

Ojojoj. Vet ni va?
Det är sol här på Gotland idag, vilken härlig fredag! Vi har inte sett mer än pissregn på flera dagar ju. Men nu så tittade solen inte bara fram lite utan idag har det varit riktigt stek här vid stugorna.
Till lunchen hade vi kalas för syrran som fyller 6 år på söndag och pakter och tårta, kakor och sånger. och Sooool. Ni fattar int hur lyckliga vi är. Nu, sista dagen på Gotland så får vi lite semesterväder! Yaay (oups). Som den klant jag är så solade jag med klänningen på mej och brände mig på den övre delen av ryggen medans under bh-strecket så är jag lika vit som valigt. Tänk hur brun jag skulle blivit om jag bara skulle dragit av mig klänningen... 
Jaja, nu ska jag dra och ta en klunk cola och sedan hoppa in i duschen, för sista kvällen firas ju med middag i visby, precis som näst sista kvällen. haha.
 
 
Imorgon tar vi fräjan mot stockholm och sover där hos en av mammas släktingar, sedan därifrån drar vi till kusinerna i bjursås, dalarna, på söndag. Vi får se nä vi ses igen, känner ni mig rätt så kommer det troligtvis ett inlägg så fort som möjligt.

Pussen & Kramen sålänge!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-