Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

stek

Idag är det betydligt härlgare här på gotland! Jag sitter här i solstolen och steker för fullt medans småbarnen badar i poolen 3 meter från mig. Jag är lite rädd att dom ska skvätta på datorn men jag får hoppas att de är tillräckligt interligenta för att inte göra det. Eller så är det jag som är tillräckligt dum och sätter mig vid en pool md en dator i knät.
Idag åkte vi lite söderut och var i några städer längre ner (oväntat) vi åt mest hela tiden, lunch, bulle, kakor, 2 glassar och chokladbollar. Möjligtvis något mer men jag skriver till det sen då.
Inte så intressanta bilder blev det idag än så länge så ni får nöja er med text. Om ni ursäktar så ska jag fortsätta mitt stekande nu.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-