Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

resan till jämtland

Jag gav er inte så mycket detaljer innan så nu får ni lite mer hade jag tänkt. Inte för att vi vi gjorde så mycket mer än att åka bil men men.
Vi stannade någonstans på den otroligt långa vägen genom skogen och åt bullar & drack cola vid en stor flod. Sedan fortsatte vi och hamnade på ett värdshus där vi åt lunch och sedan fortsatte vi en bit, till ett ställe kallat Nyhem, där mammas mormor & morfar + kusin och moster ligger begravda. Så vi åkte dit och lade lite blommor på gravarna och tittade runt lite i stan innan vi tog glass och bullar på ica och drog hit till vandrarhemmet i Östersund, vid Storsjön. Såklart fick jag storsjöodjuret på bild på första försöket, som alla i stan har försökt få på bild i århundraden.
 
 
 

fredrik persson 1975 - 1994

Nu blir jag rik...

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-