Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

music

Nu har jag jobbat.
Jag, som kanske är den enda som lyssnar på musiken på min blogg eftersom att jag inte äger spotify, har precis gjort om min spelningslista. Jag blev ganska trött på låtarna som kom i samma ordning varje dag, men nuså, nu har jag rensat bort massa tråkiga låtar och lagt till 15 nya. Eller 14 eftersom att jocke tvingade mig att ta bort en, den lille busen. Jag blandade om också, så nu e det lite random ordning, ungefär 80 låtar.
Jag har ingen aning om varför jag skriver detta egentligen eftersom att jag är den enda som lyssnar på min musik, men men, jag hade lust att skriva om något annat än vad jag gör på dagarna för det började bli lite långtråkigt, kanske även för er, vad vet jag?


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-