Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

''låter som en gåta''

Häromdagen så satte jag mig och tittade på de gamla sagen om ringen parodierna, och hade glömt hur roliga dom egentligen var. Jag satt nog flera timmar, och kunde inte sluta skratta, jag fattar inte hur folk kommer på dessa klockrena saker, naturbegåvningar antar jag. Här är en klassiker som helt klart är tillräckligt rolig för att hamna här på bloggen.
Jag kan bara inte sluta skratta!

Postat av: Olivia

vill ha dig i mörkret hos mehej xDDD I'm dyiinng!!

2009-07-24 @ 17:15:18
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Maria

haha lika rolig varje gång xD de va ett tag sen ja såg den men den va lika rolig nu som då xP

2009-07-25 @ 15:33:34
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-