Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

kanske skulle pimpa väggarna lite?

Jag har ju läst om så många tjejer som har fått tillbaka sina Posters från Rob då han har skrivit t.ex. ''To Hailay, best wishes, Robert Pattinson xoxo'' Alltså, eftersom att jag skulle fått ett hjärtstillestånd ifall det skulle hända mig så kanske det vore för farligt att försöka, men det är väldigt frestande och jag kommer antagligen att försöka någon gång.

Här är 3 ursnygga posters på Robert från Discshop för 99:-/st.
  

Postat av: Olivia

jag dör.

2009-07-27 @ 00:58:26
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-