Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

home sweet home

Emma är hemma!
Efter några timmar i bilen så är jag hemma, aldelles hel och lagom smutsig. Fattade knappt själv känslan jag fick av att åka förbi Liseberg igen, efter att ha spenderat så gott som varannan dag där innan vi åkte. Nu är det antagligen bara en tidsfråga innan jag kommer springa innanför de murarna igen. Jag måste troligtvis städa bilen [bild] från allt godispapper och colaflaskor innan dess.
Vi får också följa den spännande resväskan som ligger på mitt golv för tillfället. Sist jag kom hem från en resa tog det nästan 2 veckor innan den var uppackad, ska rekordet slås denna gång?

Här när nästan allt godispapper är gömt under flaskorna...

Postat av: L.A.

tandborste xD wtf!

2009-07-20 @ 22:03:35
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-