Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hej måndag i dalarna

Jaha, vaknade upp som vanligt av att någon väkte mig, minns inte vem det var för tillfället men det kanske inte var så viktigt.
Vi åt frukost och spelade lite spel innan vi gick ut och gick en bit. Och vad kan man hitta på i en stad som Bjursås var den ultimata frågan. Jo, det finns väldigt många träd att titta på i alla fall. Sen finns det endel blommor också faktiskt. Vi gick en bit och tro det eller ej men vi hittade en pizzeria bland träden. Jo, det är sant. Jag antar att mnniskorna här inte var så eftr som vi trodde. Pizzorna var goda dessutom och colan smakade som hemma.
Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag, så jag får taka för mig och lägga in lite bilder frn dagen istället. Here you go.
   
  
ha det bäst, tjo!  

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-