Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

harry potter & halvblodsprinsen

Jag var nyss iväg med min mor och bror till bion och såg den nya Harry Potter filmen. Mycket bättre än den förra måste jag säga, good work. Den här filmen hängde jag i alla fall med i, 5an (?) hängde jag knappt med något i, haha, men det kanske bara är jag som är lite seg i skallen.
4 av 5 toast är den i alla fall värd, nu vill vi alla bara ha nästa film, eller i alla fall jag. Det måste vara den sista som kommer sen då, känns konstigt att det kommer ta slut. Jag är inte direkt ledsen men det känns som om man i hela sitt liv har väntat på nästa harry potter film. Det är liksom en del av livet, eller?
Nej, nog med tankar, nu ska jag äta lite denniskorv med ketchup! See ya!
 
Oj, där slank det in en bild på mej också, som ni ser så behöver jag verkligen klippas i håret. Jag kan inte längre ha min lugg nere för att jag inte ser något då. Och man vill ju inte gå in i ett träd eller nåt..
Jag vet inte heller varför jag har min hörga arm sådär, det ser ganska kul ut.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-