Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En lång dag i Jämtland

Tjolahopp!
Idag har vi bara äventyrat i Jämtland, först åkte vi till något ställe de kallade Moose Garden där det fanns tama älgar. Sjukt läskigt, men kul. Vara ett par centimeter från en helt fullvuxen älg, sjukt stora horn och allt. Ja, man kunde ju inget annat än att vara lite smått livrädd. Att mata bäbisälgarna var därimot inte lika läskigt. Hur söta som helst, den jag matade hette Bosse och en som hette Stefan gillade att stryka sig mot stängslet. Livsnödvändig information. Sedan fortsatte vi mor Östersund igen ochdär åt vi lunch innan vi åkte till min mammas morbror, Örjan + familj. Där fikade vi, nice och sen åt vi middag i stan igen för att sedan åka till ännu mera släktingar, den här gången mammas kusin Robban + famlij där vi fikade ännu en gång. Fika Fika Fika. Men vem säger nej till en god kaka eller en bulle liksom? Nu sitter jag här vid datorn som vi alla slåss om här på semestern, jag fick sista timmen idag, som både har sina för och nackdelar. Den största fördelen är ju i alla fall att det kan bli mer än en timma för att ingen ska ha den efter. Men nackdelen då är att jag är så sjukt trött så om en timma så kommer jag att behöva sova ändå.
För er information så är vi på ett vandrarhem helt ensamma, inga andra gäster, så vi har köket och alla sällskapsrummen för oss själva här.  Tv rum och allt. Eftersom att förra natten ledde till att jag hamnade i en soffa i ett sällskapsrum eftersom att det inte gick att sova bland 4 snarkande sovisar så börjar jag natten här idag istället för att behöva flytta ut från rummet sen. Det är lite småläskigt här men bättre än snarkningarna i alla fall.
 
Söta Stefan


Emma och Helge, lagom livrädd...
 

Emma matar Bosse, Bosse glaad
 

Bakom tjejen där ser ni en fin utsikt..
 

Örjan, glad som vanligt!
 

Godnatt, här är min underbara säng...


Postat av: NormanGoesWild

fin tjej :D

2009-07-16 @ 16:31:30
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-