Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

bil bil bil och bil..

Jag antar att jag får skriva ett inlgg till er som inte är lika besatta av twilight som jag, vilket kanske inte är så många, men men, man måste ju tänka på alla här i välden. 
Vi gjorde inte så mycket idag, vi åkte nästan bara bil hela dagen. Eller vi åkte bara bil hela dagen rättare sagt. Enda från Östersund till Idre och tillochmed jag tröttnade på Markoolioskivan när den spelades för 5e gången. Man kan tydligen inte fira millenium 2 utan eller åååååka pendeltåg hela dagen utan att tröttna, vilket jag alltid trott. Vi åkte på en sjukt guppig grusväg i någon timma där det sprang runt vilda renar lite här och var.
Men nu är vi i alla fall hela i idre. Här finns både bowling, migolf och 3 pooler + vattenruchbanor, kan nog trivas här imorgon.

riktigt bra fantasi?


här har du inte varit, gud vad avundsjuk du blir...


grusvägen! 4 av 5 toast...


ren =)


mer renar..


2 meter från bilen?

Nu ska jag se på tv lite, nu när den äntligen inte är övertagen av småbarn...


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-