Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

bored

Jag sitter här och tittar på en massor av youtubeklipp med robert pattinson jag redan har sett flera gånger medans jag väntar på att mamma ska komma hem med mjölk till min oboy.
Lever livet en regnig dag helt enkelt. Tjejerna och jag hade planer på att grilla på Brännö idag men det blev inställt pågrund av det här dumma vädret, när ska det lära sig? Det verkar även som om regnat kommer att leva över fjärås & Göteborg nästan hela veckan vilket kommer att göra mig så uttråkad att jag kommer fundera på att rulla mig på den blöta asfalten igen, ja det har hänt förut.
Nej, nu får jag hitta på något roligt, jag tror jag sätter igång guitarrhero och nördar en stund framför tvn istället. Okej, bara ett youtubeklipp till..

Postat av: L

omg vilken bild..

2009-07-27 @ 19:16:06
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-