Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

barapapapapapapapapapa

Jag kom inte på någon rubrik så eftersom att jag sitter och sjunger på Rap Das Armas så blev det en bit av refrängen på den. Så slipper ni undra varför sedan.
Idag har jag inte gjort så mycket roligt som jag kan skriva upp här så jag får väl skriva upp det tråkiga jag har gjort och försöka få det att låta roligt. Ja, jag vaknade 11 för att min bror öppnade dörren och ropade att det var morgon. Det var väl omtänksamt av honom..
Jag satte mig i alla fall och åt frukost vid datorn och läste massor med bloggar innan jag bestämde mig för att hitta på något istället för att sitta inne. Så jag smsade mina vänner, som jag visste var hemma, men alla hade tydligen något att göra så jag satte på massor md musik medans jag värmd upp en färdigrätt från Findus och dansade runt i 8 minuter medans den höll på att bli klar.
Sedan åt jag mina uppvärma köttbullar med mos och sedan var klockan nästan halv 4. Jag gjorde hallonsmoothie och drack upp den och sedan kom pappa och sara hem efter att ha varit i stugan vid Lygnern som vi har köpt, jag satt ute och njöt lite av solen [blev ut-tvingad] innan jag hjälpte min käre mor och far att göra tacos som vi sedan åt ute i solen. Efter det så tog jag och pappa en promenad till tempo och köpte godis och snus, tyvärr tog mitt godis slut innan jag han komma hem men det var gott så länge det varade.

Postat av: Emelie

nu är jag tillbaka i bloggandet igen.

allt bra? :D

2009-07-29 @ 03:08:31
URL: http://sandbergemelie.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-