Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

11 grader och regn på Gotland.

Idag är det 11 grader ute och det pissregnar. Living the dream on gotland Oheah. Vi drog till visby och köpte plusmenyrer på donken och fick blåa glas.

Såklart var jag tillräckligt dum och satt ig mitt emot min bror och fick hela hans stora cola över mig när han sträckte sg för ketchupen. Dessutom var det fullproppat med folk och där satt jag oc hade cola över hela mej, medans min boro bara skrattade.

Vilket liv jag har. Jag fick en extra bigmac i alla fall och då blev jag mätt och glad en stund, sedan började det bli lite kladdigt så jag och mamma drog till bikbok och köpte nya byxor och tröja & underkläder. Jag fick i alla fall nya kläder, mhm..

yess...


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-