Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

törk-börk-kung-?

Eftersom att jag bara sitter här och lyssnar på musik ungefär så kan jag ju ändå bjuda på ett inlägg tänkte jag.

När jag var i Turkiet i maj 2007 så träffade jag på en turkisk klass som trängde in mig i ett hörn och ställde hur mycket frågor som helst. Tillsist släppte de iväg mig när jag hade skrivit upp min msn på ett papper. Väldigt smart gjort, jag vet.
Jag kommer ihåg när jag loggade in på msn när jag hade kommit hem och 53 turkar hade addat mig. Inte kul, först fattade jag ingenting. Jag lovade mig själv att när de kommer upp i 100 så skulle jag blocka & radera alla, och efter någon månad så hade jag kommit upp i hundra, och jag tog bort alla. Men efter ytterligade en månad så hade jag kommit upp i 100 igen och nästa rensning kom igång. Många turkar gav upp då, men några tappra har addat mig många gånger och det har spridit sig ut genom landet och till och med några killar från tyskland fick min msn från ett par turkar.
Jag har väldigt många gånger tänkt att byta msn så att de inte kan få tag på mig men efter ett år så lärde jag mig att prata med dom, jag lär dom lite svenska ord och de är bra att ha dem när man vill ta ut sim ilska över något. De fattar ju inte svenska. och knappt engelska för den delen.

Just nu sitter jag och snackar med en turk bland annat. Han är tydligen 14 år och bor i ett slott med sin prinsessa och han har massor med pengar. Man kan inte direkt säga att han KAN engelska, men det var ungefär det jag fattade.
''Casel'' sog jag som Slott och ''Prinsas'' tog jag som prinsessa. 14 Skrev han bara med siffror så det är nog det som jag är mest säker på.

Haha. Har ingen aning om varför jag skriver detta egentligen, men ifall någon vill ha en turk i sin kontaktlista så är det bara att säga till. Jag har många att välja bland.
(men var berädd på att du kommer få fler än 1 efter ett tag)


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-