Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sovmorgon utan dörr

Papi var så snäll igår och målade om min dörr, som jag önskat. Det som vi dock inte hade tänkt på var att det var sovmorgon för min del dagen efter, dvs idag.
Så, så mycket sovande blev det ju inte, det blev mer som en dräggla-i-sängen-morgon. Men varför inte? 

Annars var dagen som en vanlig torsdag, fast Oliven och Sofie saknades något. De små bävrarna är lediga veckan ut och dessutom så är Johanna ledig imorgon. Alla dissar skolan förutom jag som är så duktig. not.
MEN faktiskt tillräckligt duktig för att ta ett glas jouice istället för oboy när jag kom hem från skolan! 
Det är nästan värt en applåd, men bara nästan. 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-