Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nytvättade jeans

Tjosan. En ny tisdag öppnar sig.
Igår pratade vi skånska hela dagen, om jag hade glömt att nämna det. Tillslut tänkte jag på skånska, läste på skånska och pratade oavbrutet på skånska. Det var extremt störande efter ett tag.
Jag var suuuper trött igår och när jag gick och lade mig så läste jag lite frida. Jätteintressant, jag vet. Efter tio minuter kunde jag inte läsa längre, jag kastade ifrån mig tidningen. Jag kunde inte sluta läsa på skånska. Jag satt och halvt skrattade medans jag läste. Det jag hann läsa var att min turdag är den 4 februari, onsdag nästa vecka. Då ska jag till tandläkaren, vilken tur jag har!
Efter att jag hade slängt iväg tidningen så försökte jag sova, men då började jag tänka på skånska istället. Jag blev jättearg och kunde inte sova så jag var tvungen att sätta musik i öronen och sedan somnade jag.

Just nu sitter jag här och skriver om helt onödiga saker medans jag försöker sätta på mig ett par tajta nytvättade jeans. Inte det lättaste... 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-