Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu du!

Nu orkar jag inte städe mera!
Nu orkar jag inte vara förkyld mera!
Jag orkar inga mera halstabletter!
Och jag orkar inte snyta mig var fjärde sekund!

Så nu ska jag inte göra det mer..
Fast då blir det ju förstås ganska äckligt när allt snor rinner ut i ansiktet och ner på mitt smutsiga golv i mitt rum..
 Hmmm.. Kanske mamma har rätt, jag skjuter alltid upp allting till "imorgon" fast de kommer aldrig en "imorgon"..
Fast om jag tänker efter, När har mammor fel?

Idag gick jag ut på en liten promenad faktiskt,
(johanna tränar och har uppvisning så vi kunde inte sjunga singstar idag, om du undrade, he he he)
Jag tog lite bilder men tror inte att jag orkar ladda upp någon här..
Jaja, nu får jag väl fortsätta min städning innan mamma kommer å säger till mig att jag slösar bort min tid framför datorn..

Kramis :*

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-