Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mitt balsam är slut

09.09
Hejhopp. Eller godmorgon. Torsdag idag och nya äventyr väntar.
Jag väcktes i morse klockan 6.50 för att vi skulle sjunga för min bror, som fyller 13 år idag.
(Grattis på Mathias)
Jag somnade i hans säng en stund, för att sedan gå upp vid 8 och duscha. Mitt balsam var slut så jag använde någon annans, det var oranget. Hoppas inte att jag förvandlas till en muterad morot nu..

När jag kom upp ur duschen möttes jag av en fin soluppgång. Helt rosa över hela himlen.
Men kameran var inte laddad (inte nån av dom) så jag fick ladda den i 5 minuter först. Fast då var det inte lika fint längre, men bilden kanske hamnar här senare idag om ni har tur.

Tjofjöjt för nu ska jag dra och pudra näsan lite.

Postat av: Lulu

muterad morot?

Hahahaha.Emma vart får du allt ifrån?

2009-01-15 @ 09:21:04
Postat av: Emma

Till 'Lulu' :

.. Glöggen

2009-01-15 @ 09:23:12
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-