Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

min tisdag

Hey baberiba.
Jag blev besviken imorse när det inte fanns någon mjölk till oboyen så jag gick runt hela dagen och var oboysugen som tusan. Men jag har fått i mig en hel mugg nu så nu mår jag prima igen, i typ 10 minuter innan suget kommer tillbaka.
Skolan var lika seg som vanligt, tisdagar är nog värst. Svenska-Engenska-Matte-No-So. Och redan på första lektionen var alla trötta och lallade runt som fånar. Inte speciellt lyckat och lärarna verkade inte direkt roade efter ett tag.
När dagen skta hade segat sig igenom så gick/åkte alla hem och jag drack oboy, som jag sa. Annars ska jag äta pannkakor med sylt snart pch sedan ska jag iväg och träna efter. Så att jag får en sån där härlig håll.

Ha en überbra dag!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-