Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

måndakväll

Här sitter jag och lyssnar på gamla Michael Jackson låtar och gäspar. Jag vill sova, men om jag går och lägger mig nu så kommer jag aldrig somna. Så min plan för ikväll är att sitta här och sjunga med i lite gamla låtar tills 9, då ska jag se 2½ män och dricka o'boy. Alltid lika populärt.
Om du ursäktar mig så ska jag lyssna på 'Bad' och sjunga med lite fint nu.
Cause I'm Bad.

Postat av: olleman

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!

2009-01-12 @ 23:08:40
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-