Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

låtlista

Eftersom att jag bara sitter här och stirrar in i datorn utan att göra något vettigt över huvud taget så tänkte jag göra något, även om det kanske inte heller är så vettigt.
Jag kan skiva ner min låtlisa som hänger på väggen brevid mig, upphängd med lite hederlig tejp. Vet faktiskt inte hur länge den egentligen har suttigt där, för jag tar aldrig bort låtar från den, men den äldsta listan blev stulen för ett tag sen så det kommer kanske inte såå gamla låtar. Och vem vet, du kanske hittar en ny favorit?

Låtlistan!

I'll stand by you - The pretenders
Thriller - Michael jackson
Job - Afasi and Filthy
Just dance - Lady Gaga
Rockstar - Nickelback
Black or white - Michael Jackson
Over you - Daughtry
Feelgood - Ola
Rock away - Lazee
Can you hear me - Enrique Inglesias
Disturbia - Rihanna
With you - Chris brown
So what - Pink
Poison - Alice Cooper
Radar - Brittney Spears
Shine on -  R.I.O
Take my body close - Velvet
This time - DJ Antoine
All ummer long - Kid Rock
Untitled - Simple plan
Womanizer - Britney Spears
Photograph - Nickelback
Feels like tonight - Daughtry
Forever - Chris brown
Hold on - Lazee
Iris - Go go Dolls
Beggin - Madcon
Closer - Ne-yo
Viva la vida - Coldplay
Hot n cold - Katy Perry
Live you life - Rihanna feat T.I.
Circus - Britney Spears
Handlake village - Takida
Breathing your love - Darin Feat. Kat Deluna
Gotta be somebody - Nickelback

.Ohyess.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-