Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag överlevde !

Wooho, jag överlevde en hel dag med snö.
Halkade bara runt som bambi på hal is men blev inte träffad av en ända snöboll. Inte för att jag kastade någon heller..
De flesta, utom 9b1s pojkar och sexorna höll sig nog inne hela dagen. Av säkerhetsskäl, och för att det är kallt ute kanske. Och stackars Annie som halkar runt på sina kryckor också, he-he-he.
Och så ska vi börja med balklänningarna på slöjden. bajssvårt och alla har typ beslutsångest, och jag har även betygsångest för jag lyckades få mvg i slöjd förra året.. hö hö.
Inte lätt asså.

Sen är det de där piiiip u-lands arbetet, som jag inte har börjat på.. Fast det är det typ ingen som har, och jag funderar faktiskt på att börja! Så att jag inte sitter där sista veckan som det kommer bli..(för många).
jaojao, snön är ju nästan borta nu så imorn är det nog ganska safe att vara i skolan..
och imorrn e de fredag!
GÖÖÖÖÖÖÖTTTT =D


gud borde börja med mjällshampoo..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-