Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hjälmdagen slutförd (det riktiga inlägget)

Tjosan. Tillbaka från träningen och fresch som alrdig förr.
Dagen var helt ok, eller ganska kul faktiskt. Jag tog bussen in till Kungsbacka 8.27 och var vid ishallen typ 20 i 9. Johanna blev ganska ägd när bussen åkte in mot ishallen och förbi henne. Men hon kom lite senare ändå.
Här är några snyggingar innan vi vågade gå på isen. Hjälm gillar vi.

Kan man bli så mycket snyggare?

Vi gick på isen och det gick ju inte så bra för väldigt många. Där ibland jag själv som inte haft på mig skridskor på 3 år. Men därimot så gick de ju ganska bra för de här små teamåkerskorna.

Det måste vara trickfilmat på något sätt, för det där är fysiskt omöjligt.

Det blev mycket skratt och kul i alla fall och alla såg ganska fula ut i hjälm också. Pricken över i där.
Sedan åt vi lite namnam mat (mina torra ostmackor) och åkte lite till, för att sedan bege oss till bowlingen, som Olivens pappa var så snäll att skjutsa oss till. Jaa, vi är lata. Bowling blev det och Sofie ägde ut mig, Johanna och Olivia ganska hårt (guud va hårt). Så här såg det ut bland annat.






hahahaha. Jag låter bilderna tala för sig själva.
Det är nog bäst så.

Sedan var dagen slut och Jag och Olivia hängde med Johannis hem. Skitkul, vi spelade jesperspel tillochmed. Det är inte varje dag. (för vissa). Nä men vi hade grymt kul och så kolla vi på film också. Najjjs.
Nu tror jag inte att jag orkar skriva mera. Eftersom det inte hände så mycket mer så gör det väl inget.
Jag bjuder på nån bild från Johanna också om jag hittar någon barntillåten. Mehehe.




Många bilder blev det idag. Fast kanske inte så många fina. Men det gillar vi.
(men inte lika mycket som ostbågsankor..)

Pösspössssss ♥

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-