Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

HJÄLM

Imorgon blir det friluftsdag med klassen. Fast så mycket fri luft blir det kanske inte. Vi ska åka skridskor och bowla. Vi måste självklart ha hjälm när vi åker skridskor. Även dom som åker konståkning i VM i klassen. Kanske inte lika rättvist. Det blir cykelhjälmsklassen då , några kanske skulle köra med moppehjälm, vilket kanske inte är det smartaste..
Men det kommer nog bli skoj, mycket skratt som vanligt hoppas jag på. I för sig så går det inte att undvika skratt så länge med 9b1, speciellt inte när alla ska åka skridslor med cykelhjälmar.
Jag håller på att packa ihop lite grejjer som jag ska ha med mig imorgon, nu ska jag gå och damma av cykelhjälmen. Och min lilla cykelhjälm som Olivia ska få låna. Hon kanske blir besviken att det inte var barie på, men det är en ful röd kepshjälm, nästan som en kesohjälm. Tror att vi kommer få ett gott skratt i alla fall.

Ni andra får ha det så bra i skolan. He He He.
Puss på armbågen.

(btw så vill jag efterlysa min plånbok, svart och pengar i , förhoppningsvis)


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-