Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hej vecka två

Måndag..
Missade den braiga bussen som jag brukar ta till johanna och fick vänta 1½ timma på nästa.. suck.
Medans jag väntade så satt jag hemma å kollade på Emil i Lönneberga (fatta att det inte fanns nåt vettigt att kolla på på tv).. Hahaha , men det var ganska gulligt. Sen så lyckades jag hälla en hel oboy kopp över mig och höll på att missa nästa buss p.g.a. det.. Känns bra! *tummen upp*
Jag sprang till bussen och han precis med den, vehövde inte änns betala för att maskinen va paj. moahahah!
Jaja, Jag kom till johanna, fast det var så kallt (-9) och vi börjde med att spränga min mat i mikron, lyckat! Nästan värt ett till tummen upp.. Sen åt vi lite mat och sedan kan ni ju gissa EN gång vad vi gjorde...
Sjöng singstar?
Rätt.. eh he he he
Jag kommer inte kunna prata imorgon, jag hade precis vilat upp min röst.. men jaja, vad gör man inte för lite kul?
Vi sjöng typ alla ABBA låtar och några kluringar på den nya Rn'B skivan. Jag börjar faktiskt bli bättre och ibland vinner jag tillochmed! De trodde ni inte va?
Mammsen ringde och fråga om ja ville ha skjuts hem, och vem vill inte det, så jag fick mysig varm bil skjuts hem, istället för att behöva gå till bussen när det är -10,7 ute.. Så jag var ganska tacksam..
Och nu sitter jag här igen, förvånar inte änns mig själv längre..

Ha en trevlig kväll vettja! Pussen :*

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-