Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Friday motherwankers!

Fredag. Jag har inte plannerat något särskillt idag. Så det blir väl ganska chill framför tvn kanske någon bra film om jag hittar någon, och popcorn, ett måste på fredagkvällar hemma. Mitt godis är slut så jag får se om jag kan tigga till mig lite från någon annan. Mehehe.
Syrran frågade om jag kunde baka mina berömda kladdkaka muffins. Det lät otroligt frestande, så det är nog stor chans att det finns sånt här under helgen. Om jag har orken.
Idag i skolan gick det hyfsat fort. Fredagen är ganska chill och hemkunskapen är alltid ett liten äventyr. Skånska är, som jag sagt tidigare, nationalspråket i hemkunskapssalen. Det gör att lektionen går lite snabbare än en snigel i rullator i alla fall. Sedan hände en lite extra kul incident idag också, men jag kan tyvärr inget säga. Av säkerhetsskäl...
Dagens stora utmaning blir att klippa naglarna, har inte haft orken på flera veckor så dom är så långa att jag har problem att skriva på tangentbordet..

Ha det najjs. :*

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-