Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

emmas hotbrev, grrrrrr

I skolan har man ju såå kul så jag satte mig och skrev ett fint brev, fast jag vet inte vem det är till.. hö hö hö
Så här står det i alla fall;

"Bajskorv du kan skita i min torktumlare din fula häxa och du har säkert vårtor oxo din knäppa invalida kossa med kramp. Ja jag får ryck på dig snälla sluta mobbas jag vill hänga dig i en korvkiosk men en marmeladsked under hakan din lilla fjant som har lila batmankalsånger! Du har säkert en tam get hemma som du brukar leka med och jag tror fan att ni leker bäver i eran tvättkorg och sedan smygäter kakor när inte din farmor ser, fast hon är ändå ganska blind. Du är så jäkla korkad i huvet din fjolliga floghäst med flätor, ja jusste jag glömde ju tala om att jag vet att du flätar ditt rövhår när du sover, och jag tvekar inte att berätta det för din tama get din T-Ö-N-T! Jag såg dig när när du firade jul med din blinda farmor förra året och JA, jag såg när ni pillade varandra i armhålorna, btw så borde du raka dig under armarna din grottmänniska (som ser ut som en lila morot) Du borde leka lite oftare med din gris så att han inte cuttar sig. Ojojoj eeeh, hörde jag ägd?? JAG TROR DET DU! fjolla."

Egentligen är det inte änns kul, bara deprimerande att jag kommer på så fula saker. hahaha.
Tjoflöjjjjt :>


Postat av: olajvi

HAHAHAHAHAHHAHA jag ÄLSKAR ditt hotbrev xDD

2009-01-09 @ 15:31:20
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-