Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

det är jobbigt.

Som sagt. Allt är borta.
Förut tänkte jag bara på alla bilder. Jag hade över 400 mappar med bilder från kamera och mobil, från de senaste 2-3 åren. Inte kul.
Jag sitter vid samma dator nu, som igår vid den här tiden hade 20.000 bilder, som alla betydde väldigt mycket för mig. De fanns här då, jag kunde kolla på dem och jag kunde sparat dem på en skiva. Fuckface säger jag bara.
Men allt annat också, alla program, all musik, msn,  alla internetsidor (som när man ska gå in på bloggen så brukade jag alltid bara skriva 'b' i fältet, så kom det fram, men nu måste jag skriva blogg.se, eller bilddagboken.se. Inte kul.
Det är så tomt.
Skrivbordet har typ 4 ikoner och de enda bilderna jag har är de fula kakbilderna som jag la in i det förra inlägget.
Jag måste sätta mig och installera alla program igen. Inte kul.
Inte kul över huvud taget .

Postat av: Josssis

nä fyfan Emma. Jag lider hårt med dig.. :(

2009-01-18 @ 21:32:00
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-