Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

mystiskt garnnystan

Detta är vad man kan kalla en ganska lyckad dag.
Den började kanske inte så lyckat med att jag inte orkade gå upp ur sängen, en halvtimma efter att väckningen hade gått igång så var jag så illa tvungen att göra köttbullen. (rulla mig till en boll i täcket och rulla ur sängen ner på golvet) Då vaknade jag till lite och drog mig ner till köket för att fixa frukost. 
Johanna kom vid kvart i 8 och skyndade på mig så att jag blev klar.
På 9b1s klassråd så kommer man inte ut utan att man har hört "Lan hos dante" eller "Jocke ska ha lan". En liten wow-klass är vad vi är, haha men så älskad.
Annars flöt dagen på ganska segt, men tillslut var det hemkunskap, det bästa (och mest störande) är min hemkunskapsgrupp, för direkt när vi går igenom dörren in till salen så måste vi snacka skånska. Och vikarien vi hade idag verkade tycka att det var ganska kul i alla fall.
När skolan var slut, och Johanna hade vunnit sitt vad om att snön inte var kvar, så drog jag till staden kungsbacka för att kolla balklänningar och äta donken med mina flickor. Såklart drog vi till gina tricot och provade fula kläder och skrattade åt varandra i en timma också, det är en slags tradition. 
Dagens höjdpunkt måste ju ha varit när vi hade varit i syaffären och femplus1 (där palle skulle köpa en present till maria, ha ha ha) så gick vi där, 6 högljudda och oskylldiga flickor påväg mot kungsmässan och så ser jag att på Selmas trumpinnar som sticker ut ur väskan så sitter det fast ett garnnystan. Hahaha, som hon ahde råkat få med sig från affären. Pinsamt, men otroligt kul, i alla fall om man är ordeltligt sockerpåverkad.
Sedan fick vi lite brottom till bussen, men jag han köpa mina älskade kinapuffar ändå. Kan inte leva utan dom. Ååh, på tal om mina kinapuffar så måste jag bara gå och hämta dom..

men har inte så mycket mer att skriva nu ändå.
Så Bajbaj och trevlig helg. haha!


Postat av: sssssssssssssssssssssssssssssssssssssskynklig

hrm... jag då :'(

2009-01-11 @ 19:40:26
Postat av: Emma

Du är oxo min flicka<3

2009-01-11 @ 20:11:03
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-