Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Anka med 1 ögonbryn som dansar magdans.

Som typ ingen kanske vet så fyller min bror 13 om en vecka och då hade jag tänkte att lägga ut 13 bilder på bilddagboken på honom för att hedra en ny tonåring i familjen (eller bara för att ha en anledning att lägga ut hemska bilder på honom)
Näe, men han e ju jättesöt.
Men så hittade jag en såå saftigt bra bild på honom där han är utklädd till tjej. Men han råkade se den och hotade med att bita mig i benet och kasta mig genom fönstret om jag la ut den så då sa jag såklart;
" Men om du får lägga ut en bild på mig när jag har anknäbb, Ett ögonbryn och dansar magdans i underkläder?"
Och då säger han såklart
"Okejdå, om jag får ta kortet med din systemkamera"

Det läskiga är att jag funderar på det fortfarande.
Hahaha. vi får se, bilden lär inte hamna här i alla fall.

See you later moterwankers!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-