Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

yey it's friday

Det här var mina anteckningar idag:

09:21
Alla sitter och läser sina bänkböcker utom jag och några andra som kladdar på bänkarna. Jag läste ut min bok går, den var bra förrutom sista sidan som sög. Jag hatar sånna böcker. Elementet bakom mig värmer skönt i denna kalla fördömda skola, det luktar hårspray & parfym medans lässtunden sakta går mot sitt slut..

10.57
Sitter här och försöker jobba med u-landet på den segaste So-lektionen någonsin. Det går inte så otroligt bra men hon flyttade fram inlämningsdatumet 5 veckor och det är ju väldigt skönt med tanke på att jag knappt har börjat.. Suck det här är tråkiiiigt! 

11.07
Kan det inte sluta snöa, jag orkar inte.
Snela.

12.14
Snön gör skolan till ett krig. Det finns dom staka och det finns offren. Allt är blött.

13.40
Bild, fösta bildlektionen på hela nian. Då tror man att han ska ta det lugt, men nej nej, inte wimar inte. Han kör på som en trimmad racerbil. Jag fryser, men vi slutar 14.00 , det är snart. 

14.15
Honey, I'm home.
Time to starta the dator.

15.03
Här sitter jag framfö datorn, med Oboymuggen i högsta hugg.
Allt är som valigt. Ha det bäst ikväll. Jag ska äta tacos till middag ! Mömss!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-