Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

entillmåndag

Hallllllllllllllllådär.
Nu har jag fått i mig oboy, mackor och hela köret & är redo att blogga lite.

Dagen har väll varit ganska trevlig, inte alltför jobbig.
Den började med So, men jag lyckas alltid glömma av de där So-lektionerna på måndamornarna, har inget minna av den över huvud taget. Sedan fortsatte det med musik och man fick lite halvt panikångest när vi skulle redovisa, 2 veckor försenat. Men men, vad märker jag då? Jens (som är i min grupp) var inte där. ..Synd.. Så redovisningen får ske nästa vecka, haha alltid är det något. Vi kommer nog aldrig få redovisa det där arbetet. Men dagen fortsätter ändå, med idrott och innebandy. Svetten rinner ju, herregug vad jobbigt det är.
Och efter en lång dusch, där vi står och sjunger ''En Dag'' med tommy nilsson, så utmanade jag johanna och Olivia på en omgång '' blås blonda barn '' där jag lyckades få dem att springa över hela fotbollsplanen och hämta en istapp till mig. Som Maria sedan förstörde. Jag lyckades även ta lite bilder med min fina tejpade mobil:


De fick såklart ett pris. En liten plastbehållare där det brukade vara plåster i. Jag fick den hos tandläkaren för ett par år sedan.

Dagen fortsatte med mat, korv stroganöff, och sedan spanska. 
JÄTTE KUL ATT FÅ 1,5 POÄNG FRÅN MVG PÅ PROVET ELLER HUR?  inte.
suck.. 
Sedan hade vi svenska, med en vikarie som var väldigt konstig. Sista lektionen var No, minns inte så mycket av den lektionen heller för jag höll på att avlida av hunger.
Men nu är jag hemma oh hörde precis att maten var fäädig!
Så see you later aligator.
Kram på lårbenet.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-