Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ξ♦¢™®æðω↓φΦλ∂¿¶

Yess. Normal rubrik till ett normalt inlägg.

Dagen var ganska bra för att vara måndag. Ödet är nog att vi aldrig ska få behöva redovisa den där musiken, för idag hade vi vikarie & förra veckan så funkade inte datorerna. Vet inte om det är bra eller dåligt egentligen..
Efter skolan så gick jag hem, bloggade det fina inlägget före detta och åt mat. Jag fixade med lite grejjer och gjorde ett tappert försök till att sätta mig och plugga Spanska. Sedan tog jag mig lite popcorn, och drog till träningen. Ont i huvet, säger jag bara.

Nu ska jag försöka plugga, medans jag äter potatismos & brunsås som jag precis värmde.
hadebäst - flodhäst.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-