Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Stackars barn.

Jag tycker det är så intressant att det finns så många föräldrar som döper sina barn till de mest konstiga sakerna. Jag läste på aftonbladet.se att det var en liten stackare som blivit döpt till Adolf Hitler. Tydligen så tyckte pappan att Hitler var cool, han måste ha haft något allvarligt fel på hjärnan.
Men nu har jag tagit och letat upp lite udda namm, här är några:

Kvinnliga namn: Aladdin(till en tjej!), Anus, As, Bajen, Ballo, Bert, Blå, Butler, Farzan, Fisk, Gay, Gunnar(tjej!!), Hjärta, Hora, Jönsa, Kiss, Musse, Pappa, Åslög.
Stackars små flickor..

Mannliga namn: Aik, Baal, Balle, Bamse, Barbapappa, Bebis, Bush, Data, Fan, Fnatte, Gandalf, Gay-Olof, Mens, Offer, Patte, Tutte, Obi-wan.

Seriöst, tänk när ungen är i tånåren, den svåraste tiden, föräldrarna behöver inte göra det svårere än vad det redan är. Eller när man ska skaffa jobb sen.
''Ja, vad heter du då?''
'' Jo, Barbapappa Andersson''

eller Gay-Olof Jönsson.
Vad tänker dem med?

om du vill se mer namn, kan du gå in på:  
http://susning.nu/Lista_%F6ver_ovanliga_f%F6rnamn

Postat av: frida

stackars stackars ungar!

"hej jag heter mens"

hahaha, ooo:

2009-02-01 @ 20:52:02
URL: http://www.flygplats.blogspot.com/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-